تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد کارگردان سینما از اکران ناعادلانه فیلم‌ها/ حوزه هنری «ماحی» را زمین‌گیر کرد

داود خیام کارگردان فیلم سینمایی «ماحی» وضعیت اکران فیلمش را مورد بررسی قرار داد و در این زمینه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: وقتی برای خرید بلیت به سینما تیکت می‌رویم پانزده سالن داریم اما بخش عمده نمایش مربوط به صبح است؛ یعنی همان زمان مرده سینما که حضور مخاطب بسیار کم‌رنگ است.
 
وی افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه که روزهای اوج مخاطب است؛ بجز پردیس کورش و سینما آفریقا بقیه سینماهای پخش کننده «ماحی» تک سانس هستند. انگار فیلم در بخش هنر و تجربه با سرگروه اکران می‌شود.
 
این کارگردان درباره چگونگی اکران «ماحی» در زمان عید نوروز اظهار داشت: قرار است این فیلم در عید نوروز هم اکران شود؛ اما زمانی که سالن نمایش و سانس مناسب نداریم چه فایده ای دارد؟! طبیعی است که در رقابت ناعادلانه اکران، به جای جذب، ریزش مخاطب را داشته باشیم.
 
خیام اضافه کرد: واقعیت این است که در بخش خصوصی با انبوه سالن مواجه نیستیم و مراکزی چون حوزه هنری با اعمال سلیقه در بخش اکران، فیلم هایی مانند «ماحی» را زمین‌گیر می‌کنند.
 
این کارگردان تصریح کرد: تولید در سینما اتفاق خوبی است اما بحث مهمتر ایجاد امنیت برای بخش خصوصی است تا با اعتماد به سینماگران در این هنر صنعت، فعالیت کنند. متاسفانه بی‌برنامگی و نداشتن امکانات زير بنايي مناسب در اکران بازخورد خوبی به دنبال نخواهد داشت و باعث طرد شدن و عدم اعتماد آن‌ها می‌شود.
 
خیام خاطرنشان کرد: تا زمانی که سیاست ارگان‌ها مشخص نباشد و با تعویض دولت‌ها رویکرد کاری عوض شود، نباید منتظر اتفاقات خوب و مثبت برای سینما باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد کارگردان سینما از اکران ناعادلانه فیلم‌ها/ حوزه هنری «ماحی» را زمین‌گیر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..