تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان

کد خبر: ۴۹۲۶۳۴

۴۷۷  بازدید

در آن زمان بسیاری از مردم فکر می کردند او نمی تواند این کار را کند. باوجود تظاهرات و دلسردی ها، ژنرال آلفارو چند پیمانکار آمریکایی را استخدام کرد تا سختترین راه آهن جهان را بسازد.

برترین ها: رئیس جمهور اکوادور در سال 1985 اعلام کرد که یک خط آهن جدید می سازد که شهر ساحلی Guayaquil را به کیتو در ارتفاعات متصل کند. در آن زمان بسیاری از مردم فکر می کردند او نمی تواند این کار را کند. باوجود تظاهرات و دلسردی ها، ژنرال آلفارو چند پیمانکار آمریکایی را استخدام کرد تا سختترین راه آهن جهان را بسازد. همکاری بین دولت و شرکت آمریکایی شکل گرفت و ساخت این خط آهن تاریخی از سال 1899 آغاز شد.


ساخت راه آهن در ارتفاعات کار آسانی نبود. فعالیت های لرزه ای مکرر، بارا شدید، پلنگ، مارهای سمی، مالاریا، اسهال خونی و تب زرد، پیشرفت را به تعویق می انداختند. فنی ترین چالشی که در ساخت این راه آهن وجود داشت یک سنگ عظیم به نام بینی شیطان بود. برای صعود از این صخره 800 متری، مهندسان پیچ و خم های شیب دار ایجاد کردند که به قطار اجازه می داد با شیب کمتری بالا برود. گفته می شود که بینی شیطان توسط شیطان نفرین شده بود زیرا او نمی خواست یک راه آهن آنجا ساخته شود و اعمالی که مخالف خواسته شیطان انجام می شد به بهای جان انسان تمام می شد.

تا پایان ساخت این راه آهن، بیش از 2000 کارگر بر اثر بیماری، کار و آب و هوا جان خود را از دست دادند. بااین وجود، اولین صعود از این صخره در سال 1902 یکی از باورنکردنی ترین شاهکارهای مهندسی راه آهن در آن زمان بود. خط به فعالیت خود ادامه داد، تا اینکه در سال 1977 رانش زمین جاده را ویران کردو به طور کلی فعالیت آن را متوقف کرد. درحال حاضر تنها 12 کیلومتر از این راه آهن باز است که گردشگران را در مناظر هیجان انگیز و دیدنی بینی شیطان حرکت می دهد.

راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان  راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان  راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان  راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان  راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان  راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان  راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان  راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان  راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه آهن بینی شیطان؛ مشکل ترین راه آهن جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..