تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل

کد خبر: ۴۹۲۶۳۰

۴۷۵  بازدید

در 80کیلومتری از آتلانتا در بخشی از یک جنگل، پر از ماشین آلات زنگ زده است که قدیمی ترین گورستان جهان از اتومبیل،با قدمت 80 سال به حساب می آید.

وبسایت مشرق: در 80کیلومتری از آتلانتا در بخشی از یک جنگل، پر از ماشین آلات زنگ زده است که قدیمی ترین گورستان جهان از اتومبیل،با قدمت 80 سال به حساب می آید.

در این جنگل بیش از چهار هزار اتومبیل قدیمی کلاسیک، که بسیاری از آنها در سال 1972 تولید یا فرسوده شده است مانند فورد، کادیلاک و... می باشد.

قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل  قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدیمی‌ترین و بزرگترین گورستان اتومبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..