تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح یک موسسه خیریه از سوی افسانه بایگان

فرهنگ > سینما - ایلنا نوشت: افسانه بایگان به تازگی خیریه «کانون محبت» را راه‌اندازی کرده است و بنا دارد افتتاحیه رسمی برای فعالیت‌هایش و همچنین مراسم گلریزانی برگزار کند.

افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون در نخستین گام پس از راه‌اندازی خیریه کانون محبت، برنامه‌ای برای روز جمعه 20 اسفند تدارک دیده است که طی آن هم افتتاحیه رسمی خیریه برگزار می‌شود و هم با برگزاری یک گلریزان برای کمک به بچه‌های بازمانده از تحصیل اقدام می‌شود.

این مراسم با حضور هنرمندان، ورزشکاران، جامعه پزشکی و خیرین برگزار می‌شود و هدف آن یاری رساندن به دانش‌آموزانی است که به دلیل مسائل مالی امکان تحصیل ندارند.

مراسم گلریزان با هدف یاری رساندن به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل ساعت 19 جمعه 20 اسفندماه برگزار می‌شود. 

تعدادی از سینماگران به ویژه افرادی که در مراسم تجلیل از اصغر فرهادی برای دریافت جایزه اسکار حضور داشتند به این مراسم گلریزان دعوت شده‌اند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح یک موسسه خیریه از سوی افسانه بایگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..