تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سخنگوی شورای نگهبان به مصوبه جنجالی مجلس

به گزارش افکارنیوز،

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره هجمه‎های برخی از رسانه‎ها نسبت به رویکرد شورای نگهبان پیرامون افزایش 60 درصدی حقوق مدیران دولتی اظهارکرد: شورای نگهبان نسبت به هرمصوبه‎ای که به این نهاد ارجاع داده می‎شود اعلام‎نظر می‎کند و نسبت به این مصوبه هم طبق روال عادی نظر خود را ارائه کرده است.

  وی افزود: ایرادی که شورای نگهبان نسبت به بند 10 ماده 3 قانون اساسی داشته است بحث اختلال در نظام اداری، صحیح بود زیرا این بند به گونه‎ای که تصویب شده بود می‎توانست موجب یک وضعیتی شود که مقدمات خروج نخبگان و متخصصین را در حوزه بخش‎های دولتی فراهم کند.  

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان نگاه و رویکردش به این بند طبق معیارها و ضوابطی بود که در این بند تنظیم شده بود از این رو نظر شورای نگهبان این بود که اگر ضوابطی روشن‎تری تعریف شود ایراد شورای نگهبان مرتفع خواهد شد.

 

کدخدایی گفت: ما در شورای نگهبان نگاهی به میزان پرداخت‎ها، رقم‎ها و دستمزدها نداشتیم و تنها نظر خود را اعلام کردیم.

  وی درباره نظر شورای نگهبان پیرامون مصوبه جدید مجلس و کاهش حقوق مدیران از سوی نمایندگان  و اینکه آیا این موضوع با توجه به اختلاف مجلس و شورا به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال خواهد شد تصریح کرد: ما در شورای نگهبان هنوز این مصوبه را مورد بررسی قرار ندادیم از این رو باید منتظر بود تا بررسی شورا صورت گیرد سپس اعلام‌نظر خواهیم کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سخنگوی شورای نگهبان به مصوبه جنجالی مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..