تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال تمدید توافق اوپک وجود دارد/دستاوردهای توافق فعلی بررسی شود

احتمال تمدید توافق اوپک وجود دارد/دستاوردهای توافق فعلی بررسی شودبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از پایگاه خبری «اسپوتنیک»، محمد بارکیندو دبیر کل اوپک در کنفرانس انرژی «CERAWeek» در شهر «هاستون» آمریکا گفت:صحبت کردن درباره تمدید توافق کاهش تولید نفت از سوی کشورهای اوپک هنوز زود است؛ این در حالی است که نگاه کردن به نتایجی که تا کنون بدست آمده مهم است.

وی تصریح کرد: در زمان برگزاری نشست آینده اوپک در ماه می (خرداد ماه سال ۹۶) می توانیم تمام اطلاعات را بررسی کنیم و ببینیم  چه دستاوردی را بدست آورده ایم.  

بر اساس تازه ترین گزارش اوپک، عرضه جهانی نفت در ماه ژانویه بیش از یک میلیون بشکه در روز کاهش یافته و میانگین تولید نفت در روز ۹۵.۷۵ میلیون بشکه ثبت شده است.

سی و ششمین کنفرانس سالانه انرژی «CERAWeek» با حضور حداقل ۳ هزار شرکت کننده از بیش از ۶۰ کشور جهان از امروز به مدت ۴ روز با محوریت مباحث صنعتی، استراتژی و سیاست گذاری های انرژی در «هاستون» آمریکا برگزار خواهد شد.

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی اعضای اوپک توافق کردند که تولید خود را از ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی در حدود ۱.۲ میلیون بشکه در روز کاهش دهند و عرضه نفت خود را به ۳۲.۵ میلیون بشکه در روز برسانند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال تمدید توافق اوپک وجود دارد/دستاوردهای توافق فعلی بررسی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..