تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۵ درصد زنان معتاد تمایلی برای ترک ندارند/ ترک اجباری در خصوص زنان جواب نمی‌دهد

۹۵ درصد زنان معتاد تمایلی برای ترک ندارند/ کارتن خوابی به یک سبک تبدیل شده است/ ترک اجباری در خصوص زنان جواب نمی‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری که به مناسبت تشریح عملکرد این کمیته در شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه بیشتر زنان معتادی که در کمپ‌های شفق به اجبار اعتیاد خود را ترک کرده بودند، مجددا به دام اعتیاد افتاده اند، اظهار داشت: بدون شک اعتیاد اجباری جوابگو نیست، به همین دلیل باید به دنبال راهکار بهتری باشیم.

وی با بیان اینکه برگشت به زندگی و تمایل به ترک در زنان بسیار کم است، افزود: تنها ۵ درصد از زنان معتاد تمایل به ترک اعتیاد خود دارند.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه امروزه کارتن خوابی به یک سبک در جامعه تبدیل شده است، گفت: باید افراد کارتن خواب را مجبور کنیم که سبک زندگی خود را تغییر دهند.

دانشور با بیان اینکه طی سال‌های گذشته در حوزه زنان، کودکان، معلولان اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: برای اینکه مدیران و مسئولان را از مسائل و مشکلات اجتماعی شهر تهران آگاه کنیم کار بسیار سخت بود، اما توانستیم با تلاش فراوان مسائلی که در این خصوص وجود دارد را در برنامه پنجم شهرداری تهران قرار دهیم تا به عنوان یک سند راهبردی در دست مدیران باشد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۵ درصد زنان معتاد تمایلی برای ترک ندارند/ ترک اجباری در خصوص زنان جواب نمی‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..