تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت جهانی نفت کاهش یافت

قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۴۷ سنت، معادل ۰.۸ درصد کاهش به ۵۵ دلار و ۴۳ سنت رسید.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حالی که نگرانی ها از کاهش هدف گذاری رشد اقتصادی چین ممکن است میزان تقاضا برای نفت را کاهش دهد و نگرانی ها از تبعیت پایین روسیه از توافق کاهش تولید بر بازار سایه افکنده است، قیمت نفت در معاملات آسیایی امروز کاهش داشت و بخشی از افزایش قیمت های دیروز را خنثی کرد.

اما نگرانی ها از افزایش خشونت ها در منطقه خاورمیانه مانع از آن شد که قیمت ها کاهش بیشتری را تجربه نماید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 47 سنت، معادل 0.8 درصد کاهش به 55 دلار و 43 سنت رسید. دیروز نفت برنت افزایش قیمت 1.5 درصدی را تجربه کرده بود.

قیمت نفت خام آمریکا نیز که دیروز رشد 1.4 درصدی داشت، امروز با 47 سنت معادل 0.9 درصد افزایش به 52 دلار و 86 سنت رسید.

جفری هالی، استراتژیست بازار در موسسه اوآندای سنگاپور گفت: «عامل اصلی کاهش قیمت نفت در جلسه امروز کاهش هدف گذاری رشد اقتصادی چین و تشدید کنترل های نظارتی در این کشور است که می تواند به معنای کاهش تقاضا برای نفت و کالاهای مختلف باشد.»

چین دیروز اعلام کرد هدف گذاری اقتصادی خود برای سال جدید میلادی را به 6.5 درصد کاهش داده است. این پایین تر از 6.7 درصد رشدی است که اقتصاد چین در سال گذشته میلادی تجربه کرد.

چین همچنین قصد دارد برای مقابله با آلودگی هوا تولید فولاد و زغال سنگ خود را در سال جاری کاهش دهد. این در حالی است که رئیس رگولاتور بانکی چین که اخیرا منصوب شده وعده داده که نظارت بر بخش بانکی این کشور را تشدید خواهد کرد.

در همین حال، آمارهای وزارت انرژی روسیه نشان می دهد که میزان تولید نفت این کشور در ماه فوریه کاهشی نداشته و این نشان دهنده تبعیت ضعیف مسکو از توافق کاهش تولید است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت جهانی نفت کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..