تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاسمی: اروپایی‌ها حامی ماندگاری برجام هستند

صراط: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مواضع اروپایی ها درباره برجام روشن است؛ آنها حامی ماندگاری برجام هستند.

به گزارش مهر، بهرام قاسمی در نشست هفتگی خود با خبرنگاران که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، درباره تلاش مسکو برای نزدیکی روابط میان ایران و عربستان اظهار داشت: هر تلاشی که بتواند در مسیر صلح و ثبات و امنیت منطقه و خلیج فارس باشد، مورد استقبال ما و همه کشورها قرار می گیرد.

وی همچنین در خصوص مواضع اروپایی ها نسبت به برنامه جامع اقدام مشترک ایران و ۱+۵ (برجام) نیز گفت: مواضع آنها روشن است که حامی ماندگاری برجام هستند؛ طیف وسیعی از آنها در مذاکرات هسته ای حضور داشتند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: احساس من این است که اروپایی علاقه مند به افزایش همکاری با ایران هستند و شواهد آن هم رفت و آمدها میان دو طرف و تفاهماتی است که به عمل آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاسمی: اروپایی‌ها حامی ماندگاری برجام هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..