تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین جشنواره تلویزیونی مستند برگزار می‌شود

نخستین جشنواره تلویزیونی مستند با عنوان «روایت حقیقت در قاب واقعیت» به همت شبکه مستند برگزار می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند سیما در نشست خبری، به تشریح شرایط برگزاری نخستین جشنواره تلویزیونی مستند با عنوان «روایت حقیقت در قاب واقعیت» پرداخت.

وی در این نشست گفت: شناسایی و حمایت از مستندسازان جوان، مستعد و متعهد تولید آثار مستند بر مبنای تحولات داخلی و خارجی تقویت جریان تولید فیلم مستند ارتقاء کیفی آثار مستند است.

غفوری اظهار داشت: جشنواره سالیانه در چهار فصل برگزار می‌شود. بعد از فراخوان و انتخاب آثار توسط هیات انتخاب آثار در قالب یک برنامه تلویزیونی در طول فصل نمایش داده می‌شود. در پایان هر فصل از برگزیدگان جشنواره در همان برنامه تقدیر می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین جشنواره تلویزیونی مستند برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..