تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سرِّ دلبران» رمضان ۹۶ می‌آید

سریال «سرّدلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی مدتی است که در شهر یزد کلید خورده است و برای پخش در رمضان ۹۶ آماده می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، تصویربرداری سریال «سرّدلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که جدیدترین محصول سازمان هنری اوج است، چند هفته‌ای است در شهر یزد و در سکوت خبری آغاز شده است.

این سریال که قرار است در ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود، روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقشِ محوری آن است و نویسندگی آن را حسین حسنی و رضا خمسه به عهده دارند.

انتخاب بازیگران این سریال کماکان ادامه دارد و تاکنون حضور محمدکاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، متین‌سادات ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش‌سلطانی و رضا توکلی در این پروژه تلویزیونی قطعی شده است.

«سرّ دلبران» دومین همکاری مشترک محمدرضا شفیعی و محمدحسین لطیفی بعد از سریال «تنهایی لیلا» است. این سریال هم مانند همکاری قبلی این تهیه‌کننده و کارگردان، مضمونی اجتماعی داشته و برزو ارجمند نیز در آن نقش یک روحانی را ایفا می‌کند.

پیش از این، لوگوی سریال «سرّ دلبران» با طراحی خانه طراحان انقلاب اسلامی رونمایی شده بود.

«سرّ دلبران»، جدیدترین سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و سازمان اوج با این سریال برای نخستین بار بخشی از آنتن شبانه ماه مبارک رمضان را در سیمای ملی در اختیار خواهد گرفت.

سایر عوامل این سریال عبارتند از؛ مدیر تصویربرداری: امیرکریمی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، دستیار اول کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، تدوین‌گر: خشایار موحدیان، مدیر برنامه‌ریزی: سعید عباسی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول: سازمان هنری رسانه‌ای اوج.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سرِّ دلبران» رمضان ۹۶ می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..