تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید سخنان ترامپ توسط دادستان کل سابق آمریکا

دادستان کل سابق آمریکا بر این باور است که رئیس جمهور آمریکا حق دارد که معتقد باشد مکالمات برج ترامپ هدف شنود قرار گرفته است.

 به گزارش مشرق، مایکل موکاسی دادستان کل سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز تاکید کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حق دارد که معتقد باشد شنود در برج ترامپ اتفاق افتاده است ولی این درست نیست که بگوید باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا دستور شنود را صادر کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تصور می کنم ترامپ درباره مسئله شنود درست می گوید و این مساله توسط دادستان کل و وزارت دادگستری انجام شده است، در چارچوب قانون "فیسا" (قانون جاسوسی و شنود اطلاعات خارجی).

موکاسی افزود: البته من فکر می کنم که این درست نیست که ترامپ بگوید، اوباما دستور شنود را صادر کرده است. شنود شاید به این معنا بوده که مقام های آمریکایی به فرد یا افرادی در تیم ترامپ مظنون هستند که به عنوان مامور روس ها فعالیت می کند.

دونالد ترامپ روز شنبه با انتشار مجموعه‌ای از پیام‌های توییتری اتهام‌های سنگینی متوجه باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا کرد.

او ادعا کرد که به تازگی مطلع شده که اوباما اندکی پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دستور شنود خطوط تلفن محل اقامت‌اش را در "برج ترامپ" در نیویورک صادر کرده است.

دونالد ترامپ این ماجرا را با رسوایی "واترگیت" مقایسه کرد که در آن کارگذاری دستگاه‌های شنود به کناره‌گیری اجباری رئیس جمهوری وقت، ریچارد نیکسون منجر شد.

ترامپ در یکی از پیام‌های خود پرسیده است: «اوباما باید به چه سطحی سقوط کرده باشد که در دوران پرتقدس مبارزات انتخاباتی بگذارد تلفن‌های من را شنود کنند.» او اوباما را "آدم خبیث یا مریض" خواند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید سخنان ترامپ توسط دادستان کل سابق آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..