تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نزدیکی در زمان بارداری، چرا لذتبخشه؟

باردار هستید و زندگی زناشویی شما مختل شده است؟ اگر چنین است، باید پس از مطالعه این نوشتار در زندگی جنسی تان تجدید نظر کنید.

باردار هستید و زندگی جنسی تان مختل شده است؟ اگر چنین است، باید پس از مطالعه این نوشتار در زندگی جنسی تان تجدید نظر کنید تا در دوران بارداری رضایت، عشق، دوستی و آرامش در زندگی تان موج بزند.

1- تقویت رابطه زوجین با برقراری رابطه جنسی

پروفسور پیر شوارتز، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه واشنگتن معتقد است:" توجه بیش از اندازه برخی از زنان به بارداری، به رابطه شان با همسرشان لطمه می زند. ایجاد رابطه جسمی و جنسی میان زوجین در طول دوران بارداری، حس رضایت، عشق، علاقه و دوستی را تقویت می کند. "

2- موقعیت جدیدی پیدا کنید

موقعیت کلاسیک - قرار گرفتن مرد روی زن - فشار بیش از اندازه ای به شکم وارد می کند. بهترین موقعیت ها، نشستن زن در لبه تخت، ایستادن یا نشستن مرد است. برخی از کارشناسان بهداشت جنسی، به زوجین توصیه می کنند به پهلو خوابیده و رابطه جنسی برقرار کنند.

3- رابطه جنسی در دوران بارداری لذت بخش تر است

دکتر کلارا جونز، رئیس بخش زنان و زایمان بیمارستان مرکزی تورنتو می گوید:" گردش خون در دوران بارداری افزایش یافته و اعضاء بدن را حساس تر می کند. واژن و پستان ها نیز به دلیل افزایش ترشح هورمون استروژن حساس تر می شوند. "

4- ارگاسم، آرام بخش است

بلافاصله پس از ارگاسم هورمون اکسی توسین - تولید کننده اندورفین - ترشح شده و حس آرامش و شادی نمایان می شود.

پروفسور پیر شوارتز می گوید:" برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری به دلیل ترشح هورمون اکسی توسین استرس ها و نگرانی ها را به راحتی از بین می برد. "




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نزدیکی در زمان بارداری، چرا لذتبخشه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..