تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدا، آزادگان و جانبازان جان خود را با خدا معامله کردند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در کنگره ملی شهیده رقیه رضایی اظهار کرد: شهدا و آزادگان و جانبازان برای حرکت در مسیر حق همه چیز خود را با خدای متعال معامله کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی در کنگره ملی شهیده شاخص رقیه رضایی که در سالن مرکزی اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: شهدا و آزادگان و جانبازان برای حرکت در مسیر حق همه چیز خود را با خدای متعال معامله کردند.

وی تبیین کرد: بیش از ۷۰۰۰ شهیده در کشور داریم که ادامه دهنده راه عقیله بنی هاشم بودند و اگر ما بخواهیم در این مسیر حرکت کنیم باید از همه چیز خود مان بگذریم تا مورد قبول خدای متعال قرار بگیریم.

فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) در خاتمه تصریح کرد: در دنیای کنونی شهدا بهترین مشعل فروزان برای پیدا کردن راه می باشند تا بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم و انقلاب اسلامی با حرکت در این مسیر مقتدرانه پیش می رود.

1002/پ20/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدا، آزادگان و جانبازان جان خود را با خدا معامله کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..