تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعرض به زن ایرانی که به آمریکا مهاجرت کرده بود

یک زن ایرانی که به تازگی به آمریکا مهاجرت کرده بود مورد آزار جنسی یک مرد ۴۲ ساله آمریکایی قرار گرفت.

صراط: یک زن ایرانی که به تازگی به آمریکا مهاجرت کرده بود مورد آزار جنسی یک مرد ۴۲ ساله آمریکایی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم به نقل از رسانه‌های آمریکا، یک مرد 42 ساله آمریکایی به نام برایس اسکات در شهر هیوستون ایالت تگزاس به یک زن ایرانی که مادر دو فرزند است تعرض کرد. این اتفاق روز پنجشنبه رخ داده و دختر 12 ساله این زن که در آپارتمان محل سکونتشان شاهد این تجاوز بوده به پلیس اطلاع می‌دهد.

دختر این زن اعلام کرد مادرش توسط مرد همسایه که به زور و شب هنگام وارد آپارتمان شده بود هدف تعرض قرار گرفت. مرد آمریکایی زن را با اسلحه تهدید کرده بود.

گفته می‌شود مادر دو فرزند به تازگی از ایران به آمریکا مهاجرت کرده بود.

زمانی که پلیس پس از تماس تلفنی به محل آپارتمان رسید مرد متجاوز با دستپاچگی فرار کرد و کارت شناسایی خود را جا گذاشت. اما پس از طی مسافت کوتاهی توسط پلیس بازداشت شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعرض به زن ایرانی که به آمریکا مهاجرت کرده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..