تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز در سیستان عزای عمومی اعلام شد

به مناسبت ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله سیدمحمدعلی حسینی طباطبایی، امروز، دوشنبه در سیستان عزای عمومی اعلام شد

صراط: به مناسبت ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله سیدمحمدعلی حسینی طباطبایی، امروز، دوشنبه در سیستان عزای عمومی اعلام شد

به گزارش ایسنا، در متن پیام علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: رحمت بسوی ذات اقدس الهی حقیقت جاودانه است که گاه در لباس "مرگ " دل آدمی را به سختی می آزارد و گاه در جامه "وصال معبود " آرامشی وصف ناشدنی را به کسانی هدیه می‌کند که روز و شب زندگی خود را عاشقانه و عارفانه در مسیر عبادت خالق و خدمت به خلق گذرانده‌اند.

بی‌شک ارتحال جانسوز عالم ربانی آیت الله سیدمحمدعلی حسینی طباطبایی مصیبت سنگینی است که خسران و فقدان چنینی شخصیتی برای جامعه سیستان و بلوچستان و بویژه مردم شریف دارالولایه سیستان جبران ناپذیرخواهد بود؛ امیداست حضرت حق، روح پرفتوحش را در جوار رحمت واسعه‌اش قرار دهد.

اینجانب ضمن تسلیت مجدد ارتحال این روحانی والامقام، امروز دوشنبه مورخ 16 اسفند 95 را در دارالولایه سیستان، زادگاه آن بزرگ مرد، عزای عمومی اعلام می‌کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز در سیستان عزای عمومی اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..