تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای جدید مقامات بحرینی علیه کشورمان را رد کرد

گروه سیاسی: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادعای جدید مسئولان بحرینی در مورد ارتباط كشورمان با مسائل داخلی بحرين را بی‌اساس دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: حاكمان بحرين كه عاجز از حل و فصل مسائل داخلی خود و پاسخ مناسب به مطالبات مدنی و مسالمت‌جويانه شهروندانشان هستند هر از چندی اعتراضات مردم كشورشان را به جمهوری اسلامی ايران نسبت می‌دهند؛ بديهی است فرافكنی روش مشترک همه نظام‌های سركوب‌گری است كه با مردم خود دچار مشكل می‌شوند. اين روش هيچ‌گاه كمكی به حل بحران‌ها نخواهد كرد.
قاسمی به دولت بحرين توصيه كرد: به جای توسل به روش‌های منسوخ و اصرار بر رويكرد امنيتی، تلاش كند با صداقت و عدالت و رعايت اصول اخلاقی با مردم خود رفتار كند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای جدید مقامات بحرینی علیه کشورمان را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..