تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت 16 کانون تخصصی مساجد در کردستان

گروه فرهنگی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کردستان با اشاره به تخصصی کردن فعالیت کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد گفت: 16 کانون تخصصی مساجد در کردستان فعالیت دارد.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: مساجد به عنوان پایگاه معنوی نقش مهمی در کاهش انحرافات و آسیب‌های اجتماعی دارند.

وی افزود: کانون های فرهنگی – هنری مساجد در راستای ارتقای فرهنگ عمومی، اعتلای دینی و حفظ ارزش‌ها، مقاوم سازی فرهنگی، تحقق عدالت فرهنگی با پذیرش تنوع فرهنگی، نظارت و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد، استفاده از ظرفیت‌های عرصه علم و فناوری در تحقق سیاست‌ها و برنامه‌ها فعالیت خود را شروع کردند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کردستان با اشاره به تخصصی کردن فعالیت کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد عنوان کرد: 16 کانون تخصصی مساجد در کردستان فعالیت دارد.

وی بیان کرد: از این تعداد 9 کانون در سنندج، سه کانون در قروه، دو کانون در دهگلان، یک کانون در کامیاران و یک کانون در بیجار  دایر می‌شود.

گلباغی با اشاره به اینکه فعالیت کانون‌های مساجد روز به روز در حال پیشرفت است،‌ اعلام کرد: کارآفرینی بخش از فعالیت کانون های مساجد بوده است که از زمان فعالیت این بخش 32 نخبه روستایی کارهای هنری تولید کرده و نمایشگاهی از آثار خود برپا کرده‌اند.

وی با اشاره به وجود پنج باب کانون دانشگاهی  در کردستان بیان کرد: 15 باب کانون ویژه مصلا در سطح مساجد استان کردستان تا کنون دایر شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کردستان به فعالیت مادران نمونه مسجدی اشاره و بیان کرد: تحکیم بنیان خانواده، شناخت آسیب‌های اجتماعی، طلاق، کاهش آمار ازدواج و ... از اهداف فعالیت مادران نمونه مسجدی است که در این راستا 12 نفر از اساتید دانشگاهی با این کانون فعالیت دارند.

وی با اشاره به ‌گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد یادآور شد: امسال برای اولین بار در تمام شهرستان‌های استان به صورت تفکیک مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد برگزار می شود و شش کتاب ملاسعید اکبری نیز رونمایی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت 16 کانون تخصصی مساجد در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..