تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی یک قدم تا اسطوره‌های پرسپولیس

مهدی طارمی با گلی که مقابل نفت تهران به ثمر رساند تعداد گل‌های زده‌اش برای پرسپولیس را به 40 رساند تا به یک قدمی رکورد اسطوره‌های این باشگاه برسد.

سرویس ورزش مشرق، از حرکت خوب مهدی طارمی روی گل دوم پرسپولیس به نفت که بگذریم این بازیکن با گلی که به ثمر رساند تعداد گل‌های زده‌اش برای پرسپولیس را به 40 رساند.

طارمی با گلی که زد به رکورد محمود خوردبین و ادموند بزیک رسید و حالا تنها یک گل با مجتبی محرمی 41 گله و 3 گل با علی دایی و کریم باقری، اسطوره‌های پرسپولیس فاصله دارد.

در جدول برترین گلزنان باشگاه پرسپولیس فرشاد پیوس با 153 گل نفر اول است، علی پروین با 95 گل رتبه دوم را در اختیار دارد، صفر ایرانپاک با زدن 74 گل در رده سوم قرار دارد و ناصر محمدخانی نیز 59 گل به ثمر رسانده و نفر چهارم این جدول است.

پس از این بازیکنان هم علی دایی و کریم باقری 43 گل، مجتبی محرمی 41 گل و مهدی طارمی، خوردبین و بزیک هر کدام 40 گل زده‌اند و رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی یک قدم تا اسطوره‌های پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..