تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق عجیب در استقلال؛ 80 دست گرمکن غیب شد!

80 دست گرمکن باشگاه استقلال به شکل عجیبی گم شد.

به گزارش کاپ، در شرایطی که استقلال تهران با مشکلات مالی زیادی روبرو است و همواره هم به یاد داریم که تیم های ایرانی از نظر تهیه البسه به اندازه کافی برای بازیکنان دچار مشکل هستند، تعداد زیادی از گرمکن های موجود در این باشگاه گم شده است. 

البته یکی از اعضای این باشگاه که دارای سمت نسبتا بالایی هم هست، 80 دست گرمکن را به بهانه ای از باشگاه خارج کرده و دیگر آنها را پس نیاورده است.

دیگر اعضای مدیریتی باشگاه استقلال از این اتفاق متعجب و ناراحت هستند و به عضوی که این 80 دست گرمکن متعلق به بازیکنان را به صورت شخصی از باشگاه خارج کرده، گلایه خود را ابراز کرده اند.

مشخص نیست که این تعداد بالا از البسه استقلال برای یک عضو باشگاه به چه کاری می آید و آیا او حاضر به بازگرداندن این 80 دست گرمکن می شود یا خیر.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق عجیب در استقلال؛ 80 دست گرمکن غیب شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..