تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکمیل پروژه پهباد نیازمند تامین اعتبار است/ مسئولین از مخترعان حمایت کنند

ساعت: 11:08 منتشر شده در مورخ: 1395/12/16 شناسه خبر: 1056012

مخترع ایجرودی با تائید بر اینکه پروژه پهباد طراحی شده پیشرفت 60 درصدی داشته است، گفت: تکمیل پروژه پهپاد نیازمند تامین اعتبار است و از مسئولین می خواهم مخترعان را بیش از پیش حمایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین محمدی« مخترع ایجرودی» امروز در گفت و گو با ایجرود خبر، با اشاره به اینکه 9 سال است که بر روی طرح های خود کار می کند، اظهار داشت: در حال حاضر با تقسیم بندی قسمت های مختلف پهباد درصدد اضافه کردن بخش جدید به آن هستم.

وی با بیان اینکه این پروژه 60 درصد  پیشرفت طراحی داشته است، افزود: در صورت تامین اعتبار این پروژه به زودی پایان می یابد.
مخترع ایجرودی با اشاره به اینکه ویژگی جنس قطعات بدنه یکی از ویژگی های است که بعد از تکمیل پروژه در خصوص آن توضیح می دهد،افزود: کسانی که در این راه قدم می گذارند و حرفی برای گفتن در زمینه ابداع دارند توصیه می کنم تلاش و پشتکار خود را دو چندان کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید بگویم تحقیر در خیلی مواقع بهتر از تشویق جواب گویی پیشرفت است، ادامه داد: منتظر حمایت کسی برای انجام و شکوفایی خلاقیت خود نباشید.

محمدی با تاکید براینکه در راستای تحقق اهداف کشورش و شکوفایی هر چه تمام استعداش گام بر می دارد و از هیچ تلاشی فرو گذار نیست، ابراز کرد: از آقای مقدم پناه رئیس صندوق کارآفرینی امید ایجرود بخاطر حمایت هایش کمال تشکر را دارم.
وی با اشاره به اینکه این پهباد قابلیت سرنشینی را نیز داراست و در جهت توسعه علمی طراحی شده است، گفت:هدف من از اجرایی کردن این پروژه کمک به توسعه علمی شهرستان ایجرود است.

محمدی با بیان اینکه با شروع کار خود خانواده مشوق اصلی او بوده است، تصریح کرد: مسئولین شهرستان همیشه در کنار جوانان خلاق و مبتکر ایجرودی بودند و از آن ها تقاضا دارم با حمایت های بیش از پیش خود ما را در این راه حمایت کنند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکمیل پروژه پهباد نیازمند تامین اعتبار است/ مسئولین از مخترعان حمایت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..