تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش آموزان اسکویی مواد منفجره چهارشنبه سوزی را تحریم کردند+تصویر

ساعت: 09:44 منتشر شده در مورخ: 1395/12/16 شناسه خبر: 1056115

جمعی از دانش آموزان مدارس شهرستان اسکو با هدف ادای احترام به شهدای آتش نشان و همراهی با آتش نشانان فداکار با امضای پیمان نامه ای استفاده از مواد منفجره را در شب چهارشنبه سوری تحریم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،چهارشنبه سوری امسال شاید با تمام چهارشنبه سوری های سال های گذشته فرقی نمی داشت اگر، حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو تهران رخ نمی داد و داغ ۱۶ آتش نشان بی دفاع بر دل تمامی مردم ایران نمی ماند.

اما امسال فرار سیدن پایان سال و جشن چهارشنبه سوری که طی سال های گذشته با حوادث بسیار زیادی برای افراد و گروه های امدادی به ویژه آتش نشانان همراه بوده، به محلی برای پاسداشت آتش نشانان تبدیل شده و راه اندازی کمپین  و سوگندنامه وبیانیه ها در همین راستا است.

جمعی از دانش آموزان مدارس شهرستان اسکو با امضای بیانیه و سوگندنامه هایی اعلام کردند به منظور ادای احترام به شهدای آتش نشان و همراهی با آتش نشانان، شب چهارشنبه سوری امسال از هیچ ماده محترقه و منفجره ای استفاده نخواهند کرد.

در این  بیانیه آمده است: ما دانش آموزان پیمان می بندیم که در شب چهارشنبه سوری از مواد آتش زا و  خطرناک استفاده نکنیم و با این کار آرامش را به مردم و آتش نشانان عزیز شهرمان هدیه کنیم.

گفتنی است این اقدام دانش آموزان که بطور خودجوش و در ادامه اقدامات قبلی آنان در همراهی با فرشتگان نجات صورت گرفته تاثیر بسزایی در کاهش حوادث ناگوار شب چهارشنبه سوری خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش آموزان اسکویی مواد منفجره چهارشنبه سوزی را تحریم کردند+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..