تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری گلدن استیت با درخشش استفان کری/شکست سنگین اوکلاهما برابر دالاس

برتری گلدن استیت با درخشش استفان کری/شکست سنگین اوکلاهما برابر دالاسبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ بسکتبال NBA،صبح امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که از مهم ترین این دیدارها،رقابت بین دو تیم صدرنشین کنفرانس غرب و نیکس بود که در پایان تیم گلدن استیت با درخشش استفان کری موفق شد با اختلاف 7 امتیاز برابر حریف خود به برتری برسد.

در این دیدار استفان کری 31 امتیاز و 8 ریباند برای تیم خود به دست آورد.

نتایج دیدارهای امروز به شرح ذیل است:

گلدن استیت وری یرز 112  - نیویورک نیکس 105  

بوستون سلتیکس  106  فنیکس سانز 109 

اورلاندو مجیک  114  واشنگتن  115 

یوتا جاز  110  ساکرامنتو  109 

اوکلاهماسیتی  89  دالاس موریکس 104 

نیو اورلینز پلیکانز 105   لس آنجلس لیکرز  97

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، بوستون و واشنگتن در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های اورلاندو و بروکلین در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و لیکرز و فینیکس در انتهای جدول ایستادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری گلدن استیت با درخشش استفان کری/شکست سنگین اوکلاهما برابر دالاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..