تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدست بلوتوث SBH56 سونی کلید ریموت شاتر دارد

سونی در جریان MWC 2017 هدست بلوتوث جدیدی معرفی کرد که علاوه بر بهره‌گیری از یک بلندگو، کلید شاتری نیز برای ثبت عکس هنگام اتصال به گوشی دارد.

سونی هدست بلوتوث جدیدی  به طیف محصولات خود اضافه کرده است که SBH56 نام دارد. این هدست بلوتوث علاوه بر بهره‌گیری از یک بلندگو، دارای کلیدی فیزیکی روی بدنه‌ی اصلی است که می‌توان در زمان اتصال به گوشی هوشمند، به‌عنوان کلید شاتر دوربین از آن استفاده کرد. هدست جدید سونی قابلیت استفاده به‌عنوان هندزفری در زمان مکالمه دارد که امکان استفاده از بلندگو در این حالت نیز ممکن است. همان‌طور که اشاره کردیم، با استفاده از کلید فیزیکی تعبیه‌شده روی این هدست امکان ثبت تصاویر سلفی در زمان اتصال به گوشی وجود دارد.

هدست بلوتوث جدید سونی از درگاه USB تایپ C بهره می‌برد که از آن برای شارژ باتری استفاده می‌شود. همچنین باید به قابلیت ارتباطی بلوتوث ۴.۲ و جفت شدن از طریق NFC اشاره کرد. این هدست بلوتوث دارای یک باتری ۱۱۰ میلی‌آمپر ساعت است. این دستگاه را می‌توان به همراه گوشی‌های هوشمند مبتنی بر iOS 9 و نسخه‌های جدید در کنار اندروید ۴.۴ و بالاتر استفاده کرد. روی هدست بلوتوث سونی گیره‌ای نیز تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان این هدست را روی لباس نصب کرد. هنوز مشخص نیست که سونی این هدست بلوتوث را چه زمانی و با چه قیمتی راهی بازار خواهد کرد.

هدست بلوتوث سونی

نظر شما در مورد این هدفون چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدست بلوتوث SBH56 سونی کلید ریموت شاتر دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..