تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه قهرمانان جانباز و معلول از آب رفتن پاداش‌های قهرمانی‌هایشان

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016 و قهرمانان سال 94 در حالی روز شنبه هفته جاری با حضور رئیس جمهور برگزار شد که همچنان حواشی و انتقادات نسبت به برگزاری این مراسم ادامه دارد.

روز گذشته بود که خانواده مرحوم گلبارنژاد، دوچرخه‌سواری پارالمپیک کشورمان، با انتشار بیانیه‌ای پاداش 80 سکه‌ای رئیس جمهور را پس فرستادند  و حالا جمعی دیگر از قهرمانان پارالمپیک نسبت به آب رفتن جوایز قهرمانی‌هایشان در سال 94 معترض شده‌اند.

در حالی‌که بر اساس آنچه در آیین‌نامه تقدیر از قهرمانان ورزش آمده است، به قهرمانان جهان 80 و به قهرمانان آسیا 40 سکه تعلق می‌گیرد، اما به نفر اول 4 سکه، نفر دوم 2 سکه و نفر سوم یک و نیم سکه اهدا کردند تا همین موضوع باعث اعتراض تعداد زیادی از قهرمانان جانباز و معلول شود.

یکی از این ورزشکاران در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد که در حالی‌که برای نفر اول مسابقات قهرمانی آسیا 40 سکه در نظر گرفته شده است، اما تنها 4 سکه به ما پاداش دادند؛ در حالی‌که در مراسم تقدیر 2 سال قبل 20 سکه داده بودند.

مشخص نیست که این رفتار دوگانه در اهدای پاداش به قهرمانان جانباز و معلول بر چه اساسی صورت گرفته و چرا بین این قهرمانان با دیگر ورزشکاران تبعیض قائل شده اند. به نظر می رسد توصیب قانون همسان سازی پاداش ورزشکاران جانبازان و معلولین با سایر قهرمانان ورزشی بیشتر جنبه نمایشی و کارکرد تبلیغاتی داشته چرا که در عمل خلاف آن را شاهد هستیم.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/286ON



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه قهرمانان جانباز و معلول از آب رفتن پاداش‌های قهرمانی‌هایشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..