تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام منابع برخی رشته‌‌های بخش کتبی چهلمین مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات: منابع رشته‌ تفسیر قرآن کریم در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که شامل دو سوره رعد و ابراهیم(ع) است اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، منابع رشته تفسیر قرآن کریم از بخش کتبی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شامل دو سوره مبارکه یوسف(ع) و رعد، اعلام شد.
بر همین اساس بخش معارف چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن و حفظ و معارف احادیث و در سه مرحله شهرستانی، ‌استانی و کشوری برگزار می‌شود. همچنین محوریت این بخش در مسابقات چهلم، سوره‌های مبارکه رعد، یوسف(ع) و ابراهیم(ع) است.
اولین رشته این بخش رشته تفسیر است، محتوای این رشته در این دوره از مسابقات در مرحله شهرستانی شامل تفسیر سوره‌های مبارکه رعد،‌ یوسف(ع) و ابراهیم(ع) و بر اساس تفسیر نمونه است.
رقابت‌های این رشته در مرحله شهرستانی به صورت همزمان و در روز ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. همچنین مرحله استانی نیز شامل تفسیر این سه سوره مبارکه براساس دو تفسیر نمونه و المیزان خواهد بود، بر اساس آنچه که در دستورالعمل اجرایی مسابقات آمده است، هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این مرحله در نظر گرفته نشده و رقابت‌های این مرحله در یکی از دو تاریخ ۱۲ یا ۱۹ مردادماه برگزار خواهد شد.
پیش از این نیز منابع رشته حفظ موضوعی قرآن کریم اعلام شده بود.
برای مشاهده منابع رشته تفسیر قرآن کریم (سوره یوسف) اینجا کلیک کنید!
برای مشاهده منابع رشته تفسیر قرآن کریم (سوره رعد) اینجا کلیک کنید!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام منابع برخی رشته‌‌های بخش کتبی چهلمین مسابقات سراسری قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..