تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری در زندان اسرائیل در پی اهانت به قرآن کریم +فیلم

یکی از زندانبانان اسرائیلی در اقدامی شنیع، قرآن کریم را در مقابل چشمان فلسطینیان زیر پا نهاد که این اقدام منجر به درگیری زندانیان با زندانبانان اسرائیلی شد.

به گزارش مشرق، در پی اهانت یک زندانبان اسرائیلی به قرآن مجید، اسرای فلسطینی با زندانبانان درگیر شدند.
 
این اعتراض فلسطینان در زندان ایشل در شهر بئرسبع پس از آن صورت گرفت که یکی از زندانبانان در اقدامی شنیع، قرآن کریم را در مقابل چشمان فلسطینیان زیر پا نهاد.
 
پیش‌تر نیز در همین زندان چند مورد دیگر اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) و مقدسات اسلامی صورت گرفته است.
 
گفته می‌شود زندانبانان اسرائیلی برای اینکه بهانه‌ای برای ضرب و شتم اسرای فلسطینی به دست آورند، تلاش می‌کنند با توهین به مقدسات اسلامی، آنان را به خشم آورند و کار به درگیری کشیده شود.
 
بیش از ۷ هزار فلسطینی در حال حاضر در ۱۷ زندان اسرائیل به سر می‌برند که بسیاری از آنان حتی تفهیم اتهام و محاکمه نشده‌اند.
 
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری در زندان اسرائیل در پی اهانت به قرآن کریم +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..