تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواب رد مربی استقلالی به مجری جنجالی پرسپولیسی

جواب رد مربی استقلالی به مجری جنجالی پرسپولیسی

علی ضیا دو سال پیش، پس از جنجالی که علیه پرویز مظلومی به راه انداخت با شکایت سرمربی وقت استقلال روبرو شد اما درنهایت با وساطت حبیب کاشانی، مظلومی کوتاه آمد و از شکایت علیه او صرف‌نظر کرد. پس از آن ماجرا ضیا در برنامه نوروزی سال ۹۵ برای آنکه به کدورت ها خاتمه دهد مظلومی را به برنامه اش دعوت کرد که سرمربی پیشین استقلال برخلاف میل باطنی در آن ویژه برنامه حضور یافت. گویا او امسال نیز بار دیگر از پرویز مظلومی برای شرکت در ویژه برنامه نوروزی شبکه یک سیما دعوت به عمل آورده اما اینبار با مخالفت سرمربی پیشین استقلال روبرو شده است.

این دعوت روز گذشته از سوی نمایندگان علی ضیا در برنامه‌ای که به مناسبت شهدای عزیز آتشنشان برگزار شده بود صورت گرفت اما مظلومی که از این مجری پرسپولیسی خاطره‌ خوشی ندارد در واکنش به دعوت همکارانش این عبارت را به کار برده است؛ "یک بار به درخواست ضیا پاسخ مثبت دادم که برای هفت پشتم کافی است!".برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواب رد مربی استقلالی به مجری جنجالی پرسپولیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..