تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این حرکت طارمی فوتبال ایران را متحیر کرد/عکس

مهاجم پرسپولیس توانست به رکورد گلزنی اسطوره این باشگاه برسد.

به گزارش کاپ، جدا از حرکت خوبی که مهدی طارمی روی گل دوم پرسپولیس داشت، این گل برای او یک رکورد ویژه هم ثبت کرد. دومین گل پرسپولیس که توسط طارمی وارد دروازه نفت شد، در واقع گل شماره 40 این مهاجم بوشهری با پیراهن پرسپولیس بود. حالا او بالاتر از علی کریمی در تاریخ این باشگاه قرار گرفته و رکورد گلزنی این بازیکن اسطوره ای پرسپولیس را در سومین سال حضورش با پیراهن این تیم شکسته است.

مهدی طارمی

این اتفاق برای طارمی در حالی رقم خورد که حالا او فقط 3 گل با رکورد علی دایی که 43 گل با پیراهن پرسپولیس به ثمر رسانده، فاصله دارد. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این حرکت طارمی فوتبال ایران را متحیر کرد/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..