تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوچان‌نژاد و جهانبخش مساوی شدند

کد خبر: ۴۹۲۴۳۴

۳۴۶  بازدید

به دو ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین و آلکمار نمره‌های فنی متوسطی تعلق گرفت.

خبرگزاری تسنیم: سایت مجله معتبر فوتبال اینترنشنال هلند طبق روال همیشگی اقدام به ارزیابی عملکرد فنی بازیکنان و انتخاب 5 بازیکن برتر اردویژه هلند کرد که کرایگ گودوین (اسپارتا روتردام) با دریافت نمره 8 عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد. نام مارتین اودگارد، هم تیمی رضا قوچان‌نژاد در هیرنوین نیز در جمع بازیکنان برتر هفته بیست‌وپنجم اردویژه هلند دیده می‌شود.

مجله فوتبال اینترنشنال به نمایش 90 دقیقه‌ای رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی تیم هیرنوین در بازی خانگی برابر ایگلس نمره فنی متوسط 5.5 را اختصاص داد. هیرنوین در این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی آلکمار هم که در 45 دقیقه اول بازی برابر تیم انتهای جدولی اکسلسیور حضور داشت همانند قوچان‌نژاد نمره 5.5 را دریافت کرد. آلکمار در این دیدار خانگی به نتیجه تساوی یک - یک بسنده کرد.

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تیم فاینورد همچنان به صدرنشینی‌اش با 63 امتیاز ادامه می‌دهد. تیم آژاکس آمستردام تعقیب‌کننده اصلی فاینورد 59 امتیازی است و رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. تیم‌های آلکمار و هیرنوین نیز به ترتیب با امتیازهای 38 و 37 در رده‌های پنجم و هفتم قرار گرفته‌اند.

قوچان‌نژاد و جهانبخش مساوی شدند  قوچان‌نژاد و جهانبخش مساوی شدند  قوچان‌نژاد و جهانبخش مساوی شدند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوچان‌نژاد و جهانبخش مساوی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..