تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیبورد‌های فارسی برای آیفون + لینک دانلود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مهم‌ترین مشکلات استفاده از آیفون استفاده از کیبورد است به‌صورت پیش‌فرض IOS کیبورد فارسی را پشتیبانی نمی‌کند و کاربران ایرانی برای استفاده از کیبورد فارسی باید زبان دوم تلفن همراه خود را عربی انتخاب کنند، اما بااین‌وجود برخی از شرکت‌های ایرانی نرم‌افزارهای فارسی‌ساز IOS را طراحی کردند که می‌توان از آنها نیز استفاده کرد.
کیبورد‌های فارسی برای آیفون + لینک دانلود  نرم‌افزار مداد

نرم‌افزار فارسی‌ساز مداد تمامی حروف فارسی را پشتیبانی می‌کند اما مهم‌ترین نقص آن نداشتن ویرایشگر است، زمان تایپ با تلفن همراه ویرایشگر می‌تواند به کاربر کمک کند تا سریع‌تر مطلب خود را وارد کند، ویژگی بعدی نرم‌افزار مداد رایگان بودن آن است.

دانلود برای آی او اس دانلود SwiftKey Keyboard برای اندروید و Ios / صفحه کلید قدرتمند برای تایپ سریع و هوشمند 
نرم‌افزار swiftkey

 این نرم افزار یکی از کامل‌ترین کیبورد های فارسی برای آیفون است  که با داشتن ویرایشگر و همچنین قیمت رایگان می‌تواند به شما در تایپ سریع کمک کند.

 برای آشنایی بیشتر و دانلود آن به لینک زیر بروید:

دانلود برای آی او اس
GO Keyboard 
نرم‌افزار کیبورد GO Keyboard

این نرم‌افزار رایگان است و زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند،  امکان انتخاب تم، فونت‌های متنوع، یادگیری هوشمندانه کلمات برای ویرایش آنها و دسترسی به هزار استیکر مختلف از ویژگی‌های این کیبورد است.

 برای آشنایی بیشتر و دانلود آن به لینک زیر بروید: دانلود برای آی او اس  کیبورد‌های فارسی برای آیفون + لینک دانلودکیبورد‌های فارسی برای آیفون + لینک دانلود نرم‌افزار فارس تپ

این نرم‌افزار کمتر از 1 دلار قیمت دارد یعنی برای نصب آن باید حتماً گیفت کارت خریداری کنید اما باوجود دارد ویرایشگر تایپ همزمان با دو دست، ویرایشگر متن و از همه مهم‌تر پشتیبانی از بیش از 18 فونت‌ فارسی ارزش خرید را دارد.
فارس تپ از ایموجی ها هم پشتیبانی می‌کند.


دانلود برای آی او اس
کیبورد‌های فارسی برای آیفون + لینک دانلود 

سیب بورد


این نرم‌افزار 1.99 دلار قیمت دارد، تفاوت اصلی این نرم‌افزار با سایر کیبورد ها امکان دو بخش شدن است که می‌تواند در تایپ دو دستی کمک بسیاری کند،  سیب بورد مطابق استانداردهای IOS  طراحی‌شده است.

  دانلود برای آی او اس Google Keyboard 


نرم‌افزار gboard

این نرم‌افزار توسط شرکت گوگل طراحی‌شده است  اما هنوز فارسی را پشتیبانی نمی‌کند ولی در مورد زبان انگلیسی یکی از بهترین پیشنهادهاست.

هنگام استفاده از این نرم‌افزار به‌راحتی می‌توانید به محیط جویشگر گوگل هم دسترسی داشته باشید که می‌تواند این موضوع به شما کمک کند از نرم افزار مختلف خارج نشوید و همزمان سرچ کنید.


Gboard  به‌زودی از فارسی هم پشتیبانی می‌کند .

 برای آشنایی بیشتر و دانلود آن به لینک زیر مراجعه کنید: دانلود برای آی او اس  

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیبورد‌های فارسی برای آیفون + لینک دانلود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..