تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نتانیاهو به افتتاح خیابانی به نام یاسر عرفات

به گزارش افکارنیوز،

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت اجازه نمی دهد نام یاسر عرفات بر خیابانی در یکی از شهرک های محدودۀ اراضی سال 48 باقی بماند. شهرداری شهرک باقه جت واقع در اراضی فلسطینی محدودۀ سال 1948 اخیرا خیابانی را  با نام یاسرعرفات، رئیس فقید تشکیلات خودگران فلسطین، افتتاح کرده است. این اقدام موجب خشم بنیامین نتانیاهو شده و تهدید کرده است که اجازه نخواهد داد این نام بر خیابان مذکور باقی بماند.

شهردار باقه جت در این زمینه گفت: «یاسر عرفات توافق صلح با اسرائیل را امضا کرد و مایۀ تأسف است که نخست وزیر می خواهد وقت خودش را با جدال دربارۀ اسم یک خیابان در شهرکی کوچک تلف کند».

اما نتانیاهو در نشست کابینه گفت: «در اسرائیل نام کسانی را که اسرائیلی ها و یهودیان را کشتند روی خیابان ها نمی گذاریم. امکان ندارد اجازه بدهیم خیابانی با نام یاسر عرفات یا حاج امین حسینی وجود داشته باشد».

یاسر عرفات در 11 نوامبر سال 2004 پس از آن که چند ماه توسط نیروهای صهیونیستی در محل اقامتش تحت محاصره قرار داشت، از دنیا رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نتانیاهو به افتتاح خیابانی به نام یاسر عرفات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..