تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق کارکنان دستگاه های اجرایی 2 برابر دیگر کارکنان!/ تداوم دردسر بانک ها بابت دستور سال 86 دولت


حقوق کارکنان دستگاه های اجرایی 2 برابر دیگر کارکنان!

بر اساس گزارش رسمی یک نهاد مسئول در دولت به تعدادی از مدیران اجرایی، تاکید شده است نظام پرداخت در اجرای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، با هدف رفع تبعیض ها و نابرابری ها در پرداخت حقوق کارکنان دولت تنظیم و تصویب شده اما به دلیل عدم اجرای صحیح قانون و اعمال تصمیمات سلیقه ای و موردی مراجع گوناگون تصمیم گیری، باعث شده است مجموع حقوق و مزایای کارکنان دستگاه های اجرایی به طور متوسط دو برابر دیگر کارکنان سایر بخش های عمومی شود!
 
تداوم دردسر بانک ها بابت دستور سال 86 دولت

طبق اعلام برخی مسئولان بانک های دولتی، با توجه به آنکه در آیین ‌نامه "نحوه واگذاری دارایی‌ های غیر ضرور و اماکن رفاهی بانک ‌ها" مصوب دی ماه سال 1386 دولت نهم، بانک ‌ها موظف شده ‌اند در صورت درخواست کتبی مشتری پس از سررسید بازپرداخت اقساط، وثایق را از طریق مزایده به فروش گذاشته و پس از کسر مطالبات، مازاد احتمالی را به مشتری مسترد کنند و بانک از تاریخ درخواست مشتری، حق دریافت جریمه و سود اضافی را نخواهد داشت، این نحوه الزام، باعث ورود خسارت به درآمدها و وصول مطالبات بانک ها شده است.

منبع: خراسان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق کارکنان دستگاه های اجرایی 2 برابر دیگر کارکنان!/ تداوم دردسر بانک ها بابت دستور سال 86 دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..