تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود سهام عدالت آخر چه زمانی داده می شود؟

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس:

سود سهام عدالت آخر چه زمانی داده می شود؟

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس گفت: مشمولین سهام عدالت، از اواخر سال 96 سود سال مالی 95 خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، افشین انصاری با بیان اینکه بر اساس قانون از سال 85 سهامی تحت عنوان سهام عدالت به مشمولین اختصاص داده شده است گفت: اقساط این سهام نیز از محل سود سالیانه واریزی به خزانه واریز و تسویه شده است .


وی با اشاره به پایان یافتن مهلت 10 ساله اجرای طرح توزیع سهام عدالت در کشور در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده در این زمینه برای ساماندهی سهام عدالت گفت:بر اساس دستور شورای عالی اجرای اصل 44 قانون اساسی، سازمان خصوصی سازی باید اقدام به ارائه صورتحساب به مشمولین کند تا این که هر فردی بداند چه میزان از اقساط سهامش پرداخت شده و چقدر می تواند بابت تسویه نهایی سهام عدالتش واریز کند.


مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس با اشاره به راه اندازی رسمی سامانه سهام عدالت به نشانیwww.samanese.ir در هفته آینده گفت: سازمان خصوصی سازی تا پایان سال صورتحساب مشمولین سهام عدالت را از طریق این سامانه منتشرخواهد کرد.


انصاری گفت:در این مرحله فقط مشمولین می‌توانند از صورتحساب سهام خود آگاهی پیدا کنند تا بدین وسیله متوجه شوند که سهام عدالتشان چقدر ارزش دارد.


وی با بیان این که در مصوبه دوم اسفند امسال شورای عالی اجرای اصل 44 قانون اساسی، سازمان خصوصی‌سازی موظف شد سود سهام عدالت سال مالی 95 مشمولین را در سال 96 میان آنها تقسیم کند، افزود: طبق قانون تجارت شرکت ها برای دوره مالی سال 95 خود، چهار ماه فرصت دارند تا مجمع عمومی‌شان را برگزار و سود تقسیمی‌ خود را مشخص کنند و پس از آن نیز شرکت ها 8 ماه فرصت خواهند داشت که این سود را میان سهامداران خود تقسیم کنند؛ بنابراین تا پایان سال 96 باید این اتفاق صورت گیرد و مشمولین می‌توانند در اواخر سال آینده سود سهام عدالت سال مالی 95 خود را دریافت کنند و دیگر این سود بابت اقساط سهام آنها به خزانه واریز نخواهد شد.


انصاری اضافه کرد:به بیش از سه میلیون نفر در استان فارس سهام عدالت تعلق گرفته و ارزش این سهام افزون بر 30هزار میلیارد ریال است.

ایرنا

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود سهام عدالت آخر چه زمانی داده می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..