تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمايشگاه نقاشی‌خط «در آستانه نوروز» در تالار فرشچيان

نمايشگاه نقاشی‌خط «در آستانه نوروز» در تالار فرشچيانبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر؛ مراسم گشایش نمایشگاه نقاشی‌خط گروه هنری هفت با عنوان «در آستانه نوروز» عصر دوشنبه 16 اسفند ماه از ساعت 16 تا 19 در تالار استاد فرشچیان موسسه صبا برگزار می شود.


در این نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط كه بخشی از عواید حاصل از فروش آثار آن به حمایت از بیماران «ام اس» اختصاص می یابد، بیش از 30 اثر از 11 هنرمند در قالب گروه هنری هفت در معرض دید علاقه‌مندان قرار می گیرد.


این نمایشگاه دومین نمایشگاه گروه هنری هفت به سرپرستی مهدی كاوش است.


علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه تا 24 اسفند ماه بجز ایام تعطیل از ساعت 10 تا 18 به نشانی خیابان طالقانی- خیابان شهید برادران مظفر - شماره 125 موسسه فرهنگی هنری صبا تالار فرشچیان مراجعه كنند.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمايشگاه نقاشی‌خط «در آستانه نوروز» در تالار فرشچيان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..