تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربات‌های نظافت‌چی اینگونه پنل‌های خورشیدی را تمیز می کنند + فیلم

ربات های نظافت چی اینگونه پنل های خورشیدی را تمیز می کنند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سالهایی که منابع انرژی های تجدید ناپذیر رو به اتمام هستند طراحی دستگاه هایی برای ذخیره سازی انرژی های تجدیدپذیر از سوی انسان تنها راه تامین انرژی برای ادامه زندگی به شمار می رفت و این صنعت به گونه پیش رفت تا در سال گذشته میلادی 18 درصد انرژی مصرفی جهان از راه انرژی های تجدیدپذیری تامین شد.

طراحی پنل های خورشیدی برای جذب انرژی و به کارگیری آن برای تامین نیاز انسان یکی از راه حل های مهم برای مقابله با بحران انرژی است این پنل ها انرژی خورشیدی را دریافت و آن را تبدیل به الکتریسته می کند تا در مصارف تجاری و مسکونی قابل استفاده باشد.

این پنل ها گاه به اندازه ای بزرگ هستند که مزرعه پنل خورشیدی برای آن ها طراحی شده است اما نکته قابل توجه برای دریافت درست انرژی و جذب آن تمیز بودن سطح پنل ها می باشد، این بار نیز ربات های به کمک انسان آمدند تا به راحتی این پنل ها قابل تمیز کردن باشند.

در ادامه فیلمی از نحوه تمیز شدن پنل های خورشیدی را ببینید.

 برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربات‌های نظافت‌چی اینگونه پنل‌های خورشیدی را تمیز می کنند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..