تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروانه بهره‌برداری 18 اقامتگاه بوم‌گردی در استان فارس صادر شد

موید محسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده استان سبب جذب گردشگر می‌شود، اظهار داشت: اقامتگاه بوم‌گردی اوز لارستان نخستین اقامتگاه در جنوب استان فارس است که به شناخت بهتر جاذبه‌های گردشگری این منطقه کمک می‌کند. 

وی با بیان اینکه نوع جاذبه‌های گردشگری در شهرستان‌های جنوبی متفاوت از دیگر نقاط استان است، گفت: گردشگری شبانه یکی از وجوه گردشگری جنوب استان فارس است که کمتر به آن توجه شده و تامین زیرساخت‌های حداقلی در این نواحی می‌تواند گردشگران بسیاری را به این نقاط جذب کند.

محسن‌نژاد با اشاره به علاقه گردشگران خارجی به نقاط آفتابی و کویری افزود: مقدمه ورود گردشگران خارجی فراهم کردن مکان اقامت و خوراک آنهاست که احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی بهترین گزینه در این مناطق است. 

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس در پاسخ به چرایی علاقه کمتر مردم جنوب برای سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری بیان کرد: یکی از دلایل این امر ریشه در فرهنگ مردم دارد، مردم جنوب استان به ویژه لارستان از دیرباز پیشه تجارت داشتند به همین دلیل کمتر در زمینه‌های سرمایه‌گذاری نوین مانند گردشگری وارد می‌شوند. 

وی تصریح کرد: در صورتی که دولت برای فراهم کردن زیرساخت‌های حداقلی گردشگری در این مناطق وارد شود گردشگران به تدریج به سمت این نقاط جذب شده که نتیجه جذب گردشگر سرمایه‌گذاری بیشتر در این نقاط است. 

محسن‌نژاد بیان کرد: احداث اقامتگاه بوم‌گردی سبب معرفی غذاها، پوشاک، صنایع دستی و آئین‌های بومی منطقه می‌شود که این امر خود یکی از راه‌های جذب گردشگر است. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروانه بهره‌برداری 18 اقامتگاه بوم‌گردی در استان فارس صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..