تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت يک خانواده افغان در فرودگاه لس آنجلس

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری رویترز گزارش داد: ماموران دولت آمریکا به طور غیر قانونی یک خانواده پنج نفره افغان را در فرودگاه بین المللی لس آنجلس بازداشت و به مدت چند روز آنها را در کالیفرنیا نگه داشتند.

یک گروه حقوق بشری که از این اقدام شکایت کرده است گفت به این خانواده که شامل پدر، مادر و سه بچه خردسال بود به خاطر به خطر انداختن خود در دفاع از دولت آمریکا روادید ویژه مهاجرت اعطا شده بود.

این گروه موسوم به پروژه بین المللی کمک به آوارگان در این شکایت نامه گفت این خانواده بعد از بازداشت نیز از دسترسی به خدمات کنسولی محروم بودند. آنها گفتند پدر این خانواده در استخدام دولت آمریکا در افغانستان بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت يک خانواده افغان در فرودگاه لس آنجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..