تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبالیست‌های آمریکایی مجبور به ادای احترام به سرود ملی+ تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

بروز برخی ناهماهنگی‌ها و اختلاف نظرها میان اعضای تیم فوتبال آمریکا هنگام پخش سرود ملی این کشور در رقابت‌های رسمی موجب شد فدراسیون فوتبال آمریکا قانونی سراسری برای تمام بازیکنان مرد و زن این کشور وضع کند تا هنگام پخش سرود ملی، کاملا ایستاده باشند.

اجبار فوتبالیست‌های آمریکایی برای ادای احترام به سرود ملی+ تصاویر

این قانون پس از آن وضع شد که "مگان راپینو"، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا، برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به نابرابری‌های موجود، دو بار در مسابقات مختلف هنگام پخش سرود ملی زانو زده بود.

"استوارت هولدن"، ملی پوش سابق تیم فوتبال مردان آمریکا، متن این قانون را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد و از تمامی فوتبالیست‌های کشورش خواست به آن احترام بگذارند.

نخستین بار بازیکنان تیم فوتبال آمریکایی از شیوه زانو زدن هنگام پخش سرود ملی استفاده کرده بودند.

اجبار فوتبالیست‌های آمریکایی برای ادای احترام به سرود ملی+ تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبالیست‌های آمریکایی مجبور به ادای احترام به سرود ملی+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..