تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرش‌های دستباف چینی در ویترین مغازه‌های تهران!

قاچاق دامن فرش را هم گرفت/فرش‌های دستباف چینی در ویترین مغازه‌های تهران!محمدرضا عابد، مدیرعامل شرکت سهامی فرش و مشاور عالی مرکز ملی فرش ایران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: فرش هند و چین یه عنوان فرش ماشینی و حتی دستباف وارد کشور می‌شود و در بعضی مواقع در فروشگاه‌های تهران شاهد فروش آن به جای قالی ایرانی هستیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر به دلیل پیگیری های خوبی که تشکل ها و اتحادیه‌های فرش انجام دادند و سخت‌گیری هایی که گمرک صورت داد، ورود فرش های قاچاق به کشور بسیار کمتر شده است.

عابد تصریح کرد: ورود این فرش‌ها به ایران از طریق گمرک بسیار سخت است و چند سال است که مسئولان مرکز ملی فرش ایران همکاری خوبی در جهت شناخت و جلوگیری از ورود این فرش‌ها به کشورها صورت داده‌اند.

مدیرعامل شرکت سهامی فرش هم‌چنین در پایان پیشنهاد داد: باید در بین مردم فرهنگ سازی شود تا آنها فرش اصیل ایرانی را به خوبی شناخته و به اشتباه فرش های خارجی را به جای دستبافته های ایرانی تهیه نکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرش‌های دستباف چینی در ویترین مغازه‌های تهران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..