تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با «گوگل مپس» به جزیره مخوف فیلم سینمایی جدید «کونگ» سفر کنید

شاید «جزیره جمجمه» منطقه ای خیالی باشد، اما حداقل برای مدتی می توانید در پلتفرم «گوگل مپس» به آنجا سفر کرده و دیداری داشته باشید.

شرکت گوگل طی جدیدترین همکاری با استودیوهای Legendary و Universal Pictures نقشه دقیق جزیره مرموز و خطرناک فیلم سینمایی «Kong: Skull Island» را به سرویس مپس اضافه کرده تا به نوعی به فروش و استقبال آن کمک کرده باشد.

گوگل مپس جزیره جمجمه را به عنوان منطقه ای باستانی می شناسد و محل قرار گیری آن تقریباً هزاران کیلومتر غرب کشور پِرو و در میانه های اقیانوس وسیع آرام است.

در حال حاضر گوگل از کاربرانش می خواهد تا ضمن تماشای فیلم سینمایی مورد بحث، نظرات، عکس های فانتزی و خاطرات خیالی خود از جزیره جمجمه را در لوکیشن مربوطه با یکدیگر به اشتراک بگذارند و جالب اینجا است که تاکنون بیش از 6000 دیدگاه در مورد این فیلم اکران نشده ثبت گردیده.

گفتنی است فیلم سینمایی «Kong: Skull Island» به نوعی ریبوت ماجراهای فرنچایز کینگ کونگ محسوب می شود و توسط «جردن رابرتز» کارگردانی شده است.

ناگفته نماند که «تام هیدلستون»، «ساموئل ال جکسون»، «جان گودمن»، «بری لارسون» و «توبی کبل» در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و دهم مارس (بیستم اسفند ماه) در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران می شود.

خبرهای بیشتر در رابطه با گوگل مپس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با «گوگل مپس» به جزیره مخوف فیلم سینمایی جدید «کونگ» سفر کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..