تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزیک:اخراج گلر تیم نفت، تفکر و تمرکز دایی را بهم زد

وی افزود: تیم پرسپولیس بازی گروهی خوبی را ارائه داد که نتیجه دید مثبت برانکو به تمام بازیکنان این تیم است و در زمانی که نفرات اصلی را در اختیار ندارد بازیکنان ذخیره هم خوب عمل کردند.

بزیک ادامه داد: کیفیت زمین بازی ورزشگاه تختی نیز روی این دیدار تاثیر گذار بود و باعث افت تیم نفت تهران شد. تیم نفت بعد از ده نفره شدن دفاعی بازی کرد و کار در نیمه اول برای پرسپولیس سخت شد.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم شاگردان برانکو تعداد حملاتشان را افزایش دادند و در نهایت به گل رسیدند و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شدند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: به تیم پرسپولیس و تمام هواداران پیروزی امروز را تبریک می گویم و امیدوارم در پایان فصل پرسپولیس قهرمان شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزیک:اخراج گلر تیم نفت، تفکر و تمرکز دایی را بهم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..