تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلمی در عربستان گوش دانش آموز را برید!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره آموزش و پرورش شهر جازان واقع در جنوب عربستان، برای معلمی که گوش دانش آموزی را بریده بود، حکم تعلیق صادر کرد و وی را برای اتخاذ تصمیمات نهایی به اداره تخلفات آموزش و پرورش ارجاع داد.
عطیف، سخنگوی اداره آموزش و پرورش جازان اعلام کرد: معلم تعلیق شده که 28 سال سابقه تدریس دارد، درخواست بازنشستگی داده است.
عطیف افزود: درخواست این معلم بررسی خواهد شد اما با وجود اینکه پس از دخالت افراد معتمد، ولی دانش آموز مذکور از حق خود گذشته است، اما اداره آموزش و پرورش نیز در این باره موضعی اتخاذ خواهد کرد تا جایگاه شغل معلمی خدشه دار نشود.
سخنگوی اداره آموزش و پرورش جازان تصریح کرد، آن اداره بر اساس نص قانون و بدون هیچ مسائل عاطفی، با این موضوع برخورد خواهد کرد.
او گفت: هیأت تحقیق نیز به تازگی تحقیقات درباره این پرونده را به انجام رسانده است و مجازات این معلم متخلف را با صدور بیانیه مفصلی اعلام خواهد کرد.

منبع:العالم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلمی در عربستان گوش دانش آموز را برید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..