تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسوی‌ها در اعتراض به فساد سیاستمداران تظاهرات کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تجمع امروز (یکشنبه) هواداران «فرانسوآ فیون» نامزد جناح راست فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری 2017 در میدان تروکادرو پاریس، تجمع دیگری نیز حوالی ساعت 3 بعدازظهر در اعتراض به فساد نمایندگان و سیاستمداران فرانسوی در میدان جمهوری این شهر برگزار شد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، این تظاهرات بنا به فراخوان بسیاری از شخصیت‌ها در اعتراض به فساد نمایندگان و در راستای احترام به مردم، عدالت و رسانه‌ها برگزار شد.

فراخوان این تجمع با هشتگ توقف فساد در شبکه اجتماعی فیسبوک شکل گرفت و طی آن از شهروندان فرانسوی خواسته شد عاری از هرگونه وابستگی و تعلق حزبی و نهادی اقدام به برگزاری تجمعی صلح‌آمیز در میدان جمهوری پاریس در اعتراض به فساد سیاستمداران فرانسوی به ویژه «فرانسوآ فیون» و «مارین لوپن» رهبر جبهه ملی کنند.

صدها نفر از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات طی تجمع خود فریاد «فیون استعفا استعفا!» سر دادند.

برگزاری تجمع امروز در میدان جمهوری پاریس در حالی صورت گرفت که حدود دو هفته پیش در روز 19 فوریه گذشته نیز شهر پاریس میزبان چندین تجمع و تظاهرات در اعتراض به فساد نمایندگان فرانسوی بود و حدود یک هزار فرانسوی در واکنش و اعتراض به جنجال جاری در خصوص فساد مالی همسر فیون، در میدان جمهوری پاریس اقدام به برگزاری تجمع کردند.

فرانسوآ فیون و مارین لوپن دو نامزد اصلی پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه هم‌اکنون با اتهام تخلف و فساد مالی مواجه هستند و این امر موجب تشدید نگرانی‌ها نزد فرانسویان در فاصله 7 هفته‌ای باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده است.

طبق نظرسنجی اخیر صورت گرفته در فرانسه، افشای رسوایی‌‌های مربوط به فرانسوآ فیون باعث شده تا درخواست‌ها برای کناره‌گیری وی از قدرت افزایش یابد به گونه‌‌ای که از هر 10 رأی‌دهنده فرانسوی، 7 تن خواستار کناره‌گیری نامزد محافظه‌کار انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه از کارزار انتخاباتی هستند.

انتهای پیام/ق

http://fna.ir/1BMJXF



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسوی‌ها در اعتراض به فساد سیاستمداران تظاهرات کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..