تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوردبین: رضاییان مرا هُل نداد/ به قهرمانی امیدوارتر از قبل شدیم

محمود خوردبین پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود و این حق مسلم ما بود که امروز به پیروزی برسیم. ما نتیجه لازم را در دیدار امروز کسب کردیم و به قهرمانی امیدوارتر از قبل شدیم.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛محمود خوردبین پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود و این حق مسلم ما بود که امروز به پیروزی برسیم. ما نتیجه لازم را در دیدار امروز کسب کردیم و به قهرمانی امیدوارتر از قبل شدیم.

وی درباره کیفیت زمین ورزشگاه تختی گفت: به نظرم بهتر است بازی‌هایی که در تهران برگزار می‌شود در ورزشگاه آزادی انجام شود، چون زمین ورزشگاه تختی خوب نیست.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط رامین رضاییان عنوان کرد: تصمیم‌گیرنده درباره این بازیکن برانکوست و سرمربی تیم درباره او نظر می‌دهد.

خوردبین در پاسخ به این سؤال که آیا رامین رضاییان او را هُل داده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و رضاییان هرگز مرا هُل نداده است.

منبع:تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوردبین: رضاییان مرا هُل نداد/ به قهرمانی امیدوارتر از قبل شدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..