تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنایت جدید/ پزشکان اسرائیلی اسرا را شکنجه می‌کنند

کمیته اسرای سازمان آزادی‌بخش فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: پزشکان اسرائیلی با زندان‌ها و نیروهای امنیتی این رژیم همکاری و اسرا را مورد شکنجه قرار داده و فشارهای روانی به آنان وارد می‌آورند.

صراط:  کمیته اسرای سازمان آزادی‌بخش فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: پزشکان اسرائیلی با زندان‌ها و نیروهای امنیتی این رژیم همکاری و اسرا را مورد شکنجه قرار داده و فشارهای روانی به آنان وارد می‌آورند.

به گزارش تسنیم،یک کمیته فلسطینی دیروز، ۱۴ اسفند، اعلام کرد که پزشکان اسرائیلی در زندان‌های این رژیم، اسیران فلسطینی را شکنجه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری «WB»، کمیته اسرای سازمان آزادی‌بخش فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: پزشکان اسرائیلی با زندان‌ها و نیروهای امنیتی این رژیم همکاری و اسرا را مورد شکنجه قرار داده و فشارهای روانی به آنان وارد می‌آورند.

در این بیانیه آمده است: پزشکان اسرائیلی به صورت سیستماتیک وضعیت سلامت اسرا را نادیده می‌گیرند و به اخلاق حرفه‌ای و کنوانسیون‌های بین‌المللی و حقوق بشری پایبند نیستند.

این کمیته افزود: پزشکان اسرائیلی گزارش‌هایی ارائه می‌دهند که در آن‌ها توانایی زندانیان برای تحمل شکنجه را اعلام می‌کنند.

این بیانیه اعلام کرد: آن‌ها همچنین از ارائه خدمات درمانی به زندانیان خودداری می‌کنند و با معامله درمان در ازای اعتراف، مخالفت نمی‌کنند.

مقامات اسرائیلی در پاسخ به این بیانیه هنوز هیچ اظهارنظری نکرده‌اند.

به گزارش دولت فلسطین، بیش از 7 هزار فلسطینی در حال حاضر در زندان‌های اسرائیل وضعیت نامساعدی دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنایت جدید/ پزشکان اسرائیلی اسرا را شکنجه می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..