تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بد صدا(گفت و شنود)

گفت: می‌گویند اگر به مدیران نجومی حقوق‌های کلان ندهیم ممکن است از کشور بروند!
گفتم: چه بهتر از این؟! مگر این مدیران غیر از خسارت به مردم و نظام چه هنر دیگری داشته‌اند که رفتن آنها نگران کننده باشد؟!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: همین مدیران 60 درصد صنایع کشور را به تعطیلی کشانده‌اند، در حوزه مدیریت آنها صدها هزار میلیارد تومان سوءاستفاده شده است، قیمت اجناس و خدمات مورد نیاز مردم به صورت جهشی افزایش یافته است و...
گفت: با این حساب همان بهتر که بروند و زحمتشان را از سر ملت کم کنند. یعنی لازم است یک پول‌ومولی به آنها بدهند تا از مدیریت کنار بروند.
گفتم: بعید است بپذیرند... شخص بدصدایی اذان می‌گفت و نمازگزاران که از صدای نخراشیده او در عذاب بودند مبلغی به او دادند که دیگر اذان نگوید. چند ماه بعد یکی از نمازگزاران او را در خیابان دید و حالش را پرسید. طرف گفت سر مرا کلاه گذاشتید، الان در محلی که اذان می‌گویم، حاضرند صد برابر آنچه شما دادید را بدهند تا اذان نگویم ولی هنوز قبول نکرده‌ام!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بد صدا(گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..