تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلبان ضد اسرائیلی به نیروی هوایی اردن بازگشت

پایگاه رأی الیوم با اعلام این خبر افزود که در سال 2015 مجدی الصمادی در پاسخ به درخواست فرمانده خود برای پرواز به فلسطین اشغالی گفته بود «من تمایل داشتم به نیروهای مسلح برای مبارزه با اسرائیل ملحق شوم نه اینکه برای سفر و همکاری عازم (اسرائیل) شوم» که به دنبال این سخن نیروی هوایی نیز وی را اخراج کرده بود.

اخراج صمادی در همان سال جنجالی را در اردن به پا کرد و «تامر الصمادی» پسر عموی وی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت : «در کشور من اتفاق افتاد، اخراج پسرعمویم مجدی الصمادی از نیروی هوایی اردن به دلیل خودداری از سفر کاری به اسرائیل».

وی افزود: «چیزی که مرا آرام می‌کند این است که در ارتش ملی قهرمان ما هزاران نفر مانند مجدی هستند که به اسرائیل به چشم دشمن نگاه می‌کنند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلبان ضد اسرائیلی به نیروی هوایی اردن بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..