تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلط ارتش سوریه بر بوستان های شرق دمشق

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

ارتش سوریه
ارتش سوریه در ادامه عملیات نظامی خود ضد گروههای مسلح در اطراف دمشق مناطق جدیدی را به کنترل خود درآورد.

به گزارش بی‌باک به نقل از النشره، ارتش سوریه عملیات نظامی خود را در بوستانهای تشرین در منطقه القابون واقع در شرق شهر دمشق با حمایت هوایی و توپخانه ای کامل کرد.

ارتش سوریه در جریان پیشروی های خود موفق به بازپس گیری بوستانهای مجاور منطقه القابون شد.

این در حالی است که تروریستها با خمپاره اطراف منطقه ابو رمانه و دانشکده مهندسی در دانشگاه دمشق در منطقه البرامکه و منطقه مساکن را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری زخمی شدند.

این در حالی است که قبلا یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که گروه مسلح موسوم به «جیش الاسلام» با مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه حمیمیم ویژه تلاش های آشتی به صورت اولیه توافق کرده است که از نیمه شب یکشنبه در غوطه شرقی دمشق آتش بس برقرار شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلط ارتش سوریه بر بوستان های شرق دمشق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..