تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعترافات یک سرکرده داعشی

به گزارش بی‌باک به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، ابو اسلام از سرکردگان بازداشت شده داعش، استفاده از سلاح شیمیایی و سپر قرار دادن غیرنظامیان و حمله با پهپادهای حامل مواد منفجره را برای دفاع از خود امری قابل قبول توصیف کرد.

این در حالی است که صلیب سرخ جهانی از احتمال استفاده از سلاح شیمیایی در شهر موصل عراق خبر داده است.

از سوی دیگر دوازده نفر از اهالی موصل که در معرض حملات شیمیایی قرار گرفتند مداوا شدند اما هنوز ماده شیمیایی که علیه آنها استفاده شده مشخص نشده است ولی کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرده است احتمال دارد از گاز خردل در این حملات شیمیایی استفاده شده باشد.

خبرنگار شبکه بی بی سی عربی اعلام کرد گروه تکفیری صهیونیستی داعش به استفاده از سلاح شیمیایی تهدید کرده است، اما هنوز مشخص نیست که چه نوع سلاح شیمیایی در اختیار این گروه قرار دارد.

اما قدر مسلم این که عناصر داعش در صورتی که مجبور شوند موصل را ترک کنند از این سلاح استفاده خواهند کرد. درگیری‌ها در موصل شدید است اما نیروهای عراقی در مبارزه با داعش ابتکار عمل را در اختیار گرفته اند اما در هفته جاری با پیشروی نیروهای عراقی این گروه مقادیر زیادی از مواد شیمیایی را در برخی مناطق ذخیره کرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعترافات یک سرکرده داعشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..